Zwiększenie kompetencji sprzedażowych, wypracowanie technik pracy z klientem, przeprowadzania analizy potrzeb klienta, odpowiadania na obiekcje, dążymy do superwyników w sprzedaży!
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu zwiększenie kompetencji sprzedażowych u osób mających do czynienia ze sprzedażą w swojej pracy zawodowej, co bezpośrednio przełoży się na wyniki finansowe handlowców. W szczególności:
- pokazuje, w jaki sposób pracować z klientem, aby osiągnąć ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.
- omawia cały proces sprzedaży od momentu zamiaru sprzedaży, aż do serwisu posprzedażowego, kładąc nacisk na praktyczne aspekty zwiększania wyniku sprzedażowego oraz na najbardziej efektywne podejście do klienta.
- omawiane są również techniki wpływu na podejmowane przez klientów decyzje, waga i sposoby utrzymywania dobrych relacji z klientami, sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, rozwija umiejętność współpracy i komunikacji z klientem.

Zgłoszenie chęci udziału:
Program szkolenia:
- Przygotowanie do skutecznej sprzedaży
- Co motywuje klienta do zakupu
- Typy klienta i sposoby dostosowania się do danego typu klienta
- Rodzaje handlowców
- Etapy procesu sprzedaży
- Pierwsze wrażenie i jego znaczenie we współpracy z klientem
Efektywna komunikacja
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Aktywne słuchanie I instrumenty aktywnego słuchania
- Bariery efektywnego słuchania
- Skuteczna komunikacja
- Bariery i zakłócenia komunikacyjne
Badanie potrzeb klienta – czego naprawdę pragną Twoi klienci
- Aktywne poznawanie potrzeb klienta
- Stanowisko a interesy klienta
- Potrzeby – obawy – interesy klienta
Oferta handlowa – prezentacja
- Język korzyści
- Dopasowanie komunikatu do rozmówcy/typu klienta
- Przejmowanie kontroli nad sprzedażą
- Jak odpowiednio pokierować rozmową handlową
Kluczowe umiejętności supersprzedawcy
- Jak sprzedawać, żeby osiągać ponadprzeciętne wyniki
Radzenie sobie z obiekcjami klientów
- Metody pokonywania obiekcji
- Efektywne reakcje na obiekcje klientów
Lejek sprzedażowy
- Zawartość lejka a cele sprzedażowe
- Konwersja
- Zwiększanie wartości zamówień klienta
Techniki wywierania wpływu
- Mechanizmy wpływu społecznego
- Techniki wywierania wpływu
- Obrona przed manipulacją
Rozwiązywanie trudnych sytuacji
- Panowanie nad emocjami
- Trudny klient- jak zrobić z niego najlepszego klienta
- Techniki rozwiązywania konfliktów
Podsumowanie
Wnioski i dyskusja
Formy szkolenia: wykłady, warsztaty, ćwiczenia praktyczne, dyskusje
Czas trwania: 16 godziny
Grupa docelowa:
Wszyscy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o sprzedaży, trenować swoje umiejętności sprzedażowe, poznać efektywne techniki sprzedażowe.
W szczególności, szkolenie kierujemy do:
- pracowników działów sprzedaży, handlowców
- menedżerów działów mających do czynienia ze sprzedażą
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- poszerzenie wiedzy i umiejętności sprzedażowych
- zwiększenie sprzedaży, lepsze wyniki finansowe
- większa skuteczność w sprzedaży
- lepsze relacje z klientami
Korzystając ze szkolenia otrzymasz:
- komplet materiałów szkoleniowych
- lunch
- dostęp do całodziennego bufetu kawowego
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- gwarancję indywidualnych konsultacji z trenerem przez 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (telefonicznych i mailowych)
Metody szkolenia:
Trenerzy przekazują wiedzę teoretyczną angażując uczestników szkolenia do aktywnego udziału w szkoleniu
Trenerzy angażują uczestników szkolenia do przećwiczenia poznawanych umiejętności poprzez specjalnie przygotowane zestawy zadań, kreatywnych ćwiczeń i innych aktywności
Trenerzy aktywizują grupę w celu wspólnego poszukiwania nowych pomysłów, kreatywnych rozwiązań, nowych dróg.
Trenerzy stosując to narzędzie umożliwiają uczestnikom szkolenia spojrzenie na tematykę szkolenia z innej perspektywy, kreatywnie wpływając na przyswajanie nowej wiedzy.
Dyskusja jest dla uczestników szkolenia źródłem wymiany doświadczeń, możliwością podzielenia się swoją wiedzą z innymi oraz spojrzenia na problem z innej perspektywy.
Dzięki ćwiczeniom z użyciem kamery, uczestnicy szkolenia mają możliwość dostrzeżenia swoich obszarów do poprawy i aktywnego ich przepracowania.