Zwiększenie kompetencji sprzedażowych, wypracowanie technik pracy z klientem, przeprowadzania analizy potrzeb klienta, odpowiadania na obiekcje, dążymy do superwyników w sprzedaży!

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu zwiększenie kompetencji sprzedażowych u osób mających do czynienia ze sprzedażą w swojej pracy zawodowej, co bezpośrednio przełoży się na wyniki finansowe handlowców. W szczególności:

  • pokazuje, w jaki sposób pracować z klientem, aby osiągnąć ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.
  • omawia cały proces sprzedaży od momentu zamiaru sprzedaży, aż do serwisu posprzedażowego, kładąc nacisk na praktyczne aspekty zwiększania wyniku sprzedażowego oraz na najbardziej efektywne podejście do klienta.
  • omawiane są również techniki wpływu na podejmowane przez klientów decyzje, waga i sposoby utrzymywania dobrych relacji z klientami, sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, rozwija umiejętność współpracy i komunikacji z klientem.
Business people shaking hands, finishing up a meeting

Zgłoszenie chęci udziału:

Imię i nazwisko*
Adres email*
Numer telefonu*
Temat szkolenia*

Program szkolenia:

  • Przygotowanie do skutecznej sprzedaży
  • Co motywuje klienta do zakupu
  • Typy klienta i sposoby dostosowania się do danego typu klienta
  • Rodzaje handlowców
  • Etapy procesu sprzedaży
  • Pierwsze wrażenie i jego znaczenie we współpracy z klientem

Efektywna komunikacja

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Aktywne słuchanie I instrumenty aktywnego słuchania
  • Bariery efektywnego słuchania
  • Skuteczna komunikacja
  • Bariery i zakłócenia komunikacyjne

Badanie potrzeb klienta – czego naprawdę pragną Twoi klienci

  • Aktywne poznawanie potrzeb klienta
  • Stanowisko a interesy klienta
  • Potrzeby – obawy – interesy klienta

Oferta handlowa – prezentacja

  • Język korzyści
  • Dopasowanie komunikatu do rozmówcy/typu klienta
  • Przejmowanie kontroli nad sprzedażą
  • Jak odpowiednio pokierować rozmową handlową

Kluczowe umiejętności supersprzedawcy

  • Jak sprzedawać, żeby osiągać ponadprzeciętne wyniki

Radzenie sobie z obiekcjami klientów

  • Metody pokonywania obiekcji
  • Efektywne reakcje na obiekcje klientów

Lejek sprzedażowy

  • Zawartość lejka a cele sprzedażowe
  • Konwersja
  • Zwiększanie wartości zamówień klienta

Techniki wywierania wpływu

  • Mechanizmy wpływu społecznego
  • Techniki wywierania wpływu
  • Obrona przed manipulacją

Rozwiązywanie trudnych sytuacji

  • Panowanie nad emocjami
  • Trudny klient- jak zrobić z niego najlepszego klienta
  • Techniki rozwiązywania konfliktów

Podsumowanie

Wnioski i dyskusja

 

Formy szkolenia: wykłady, warsztaty, ćwiczenia praktyczne, dyskusje   

Czas trwania: 16 godziny

Grupa docelowa:

Wszyscy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o sprzedaży, trenować swoje umiejętności sprzedażowe, poznać efektywne techniki sprzedażowe.

W szczególności, szkolenie kierujemy do:

  • pracowników działów sprzedaży, handlowców
  • menedżerów działów mających do czynienia ze sprzedażą

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • poszerzenie wiedzy i umiejętności sprzedażowych
  • zwiększenie sprzedaży, lepsze wyniki finansowe
  • większa skuteczność w sprzedaży
  • lepsze relacje z klientami

Korzystając ze szkolenia otrzymasz:

  • komplet materiałów szkoleniowych
  • lunch
  • dostęp do całodziennego bufetu kawowego
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • gwarancję indywidualnych konsultacji z trenerem przez 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (telefonicznych i mailowych)

Metody szkolenia:

Trenerzy przekazują wiedzę teoretyczną angażując uczestników szkolenia do aktywnego udziału w szkoleniu

Trenerzy angażują uczestników szkolenia do przećwiczenia poznawanych umiejętności poprzez specjalnie przygotowane zestawy zadań, kreatywnych ćwiczeń i innych aktywności

Trenerzy aktywizują grupę w celu wspólnego poszukiwania nowych pomysłów, kreatywnych rozwiązań, nowych dróg.

Trenerzy stosując to narzędzie umożliwiają uczestnikom szkolenia spojrzenie na tematykę szkolenia z innej perspektywy, kreatywnie wpływając na przyswajanie nowej wiedzy.

Dyskusja jest dla uczestników szkolenia źródłem wymiany doświadczeń, możliwością podzielenia się swoją wiedzą z innymi oraz spojrzenia na problem z innej perspektywy.

Dzięki ćwiczeniom z użyciem kamery, uczestnicy szkolenia mają możliwość dostrzeżenia swoich obszarów do poprawy i aktywnego ich przepracowania.