Jesteśmy efektywną i dynamiczną polsko-kanadyjska firmą działającą w obszarze szkoleń biznesowych, umiejętności miękkich i kursów języka angielskiego. Szkolimy zarówno w języku polskim, jak również dostarczamy szkolenia w języku angielskim realizowane wyłącznie przez native speakera.

Nasze szkolenia uczą najnowszych rozwiązań, które umożliwią uczestnikom budowanie przewagi nad konkurencją i tworzenie nowych trendów rynkowych, oraz podnoszą efektywność zarówno pracodawców jak i ich pracowników. Nasi Klienci rozumieją proces ciągłego zdobywania wiedzy i doskonalenia się, gdyż są ludźmi sukcesu.


Satysfakcja i zadowolenie naszych dotychczasowych klientów są dowodem na to, iż organizowane przez nas szkolenia cechuje najwyższa jakość, wiedza i profesjonalizm.

Specjalizujemy się w:

  • szkoleniach biznesowych,
  • szkoleniach z zakresu umiejętności miękkich,

Jesteśmy pasjonatami
z solidnym doświadczeniem.
i praktykami w swoich specjalizacjach.
Dbamy o to, żeby wiedza przekazywana na szkoleniach była praktyczna, dostosowana do branży i doświadczeń naszych klientów, dlatego każde z naszych szkoleń jest „szyte na miarę”. Pracujemy z naszymi klientami również już po szkoleniach – zapewniamy dodatkowe konsultacje, treningi „on the job”, pomoc we wdrażaniu nowych umiejętności po szkoleniu.
Prowadzimy szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim (szkolenia w języku angielskim prowadzone są przez native speakera).
Szkolenia prowadzone w języku angielskim są realizowane przez kanadyjskiego praktyka biznesu, negocjatora, doświadczonego managera największych firm światowych.

Co otrzymują Państwo od nas?

  • Możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności od praktyków businessu z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem, które pomagają w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników biznesowych
  • Aktualizowane na bieżąco programy szkoleniowe, tworzone przez praktyków businessu w oparciu o najnowsze trendy i praktyki
  • Możliwość zdobycia wiedzy przekazywanej przez wybitnych specjalistów i ekspertów w danej branży
  • Zdobycie solidnej porcji wiedzy przekazywanej przez doświadczonych trenerów, którą można natychmiast zastosować w pracy czy w życiu prywatnym
  • Zdobycie nowych narzędzi do wdrożenia w swojej firmie pozwalające ulepszyć funkcjonowanie firmy, przyciągnąć nowych klientów i poprawić wizerunek firmy w oczach klientów
  • Program szkoleniowy dopasowany do Państwa oczekiwań i wymagań
  • Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej
  • Wsparcie trenera w postaci możliwości korzystania z indywidualnych konsultacji przez 6 miesięcy od zakończenia szkolenia
  • Możliwość wymiany doświadczeń
  • Konsultacje poszkoleniowe
  • Zdobycie nowych kontaktów
  • Wybieramy najlepszy catering, z którego mogą korzystać Państwo podczas trwania całego szkolenia w formie bufetu kawowego i lunchu
  • Szkolenia organizujemy w atrakcyjnych miejscach, dbając o to, żeby łączyć przyjemne z pożytecznym
  • Dajemy poczucie dobrze i efektywnie wykorzystanego czasu z nami

ZESPÓŁ


Aneta Chmielewska

Aneta Chmielewska

Trener biznesu, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, akredytowany coach ACC International Coach Federation.







więcej

Aneta Chmielewska

Doświadczony, wieloletni praktyk sprzedaży oraz manager.

Właścicielka firmy szkoleniowej Coach360.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Przygotowuje i prowadzi szkolenia łącząc swoje doświadczenia zdobyte w dużych korporacjach z branży bankowej, nieruchomości, call centre oraz w dyplomacji (Bank Austria Creditanstalt S.A., MetLife S.A., Metrohouse sp. z o.o., Ambasada Libii) z wiedzą teoretyczną.

Wykorzystując różne narzędzia szkoleniowe oraz metody coachingowe, trenerskie i doradcze, wpływa na optymalne przyswajanie wiedzy przez uczestników szkoleń.

Jest pełna pasji i kreatywności w dążeniu do uzyskania ponad przeciętnych osiągnięć w zespołach, z którymi pracuje.

Jej prace doceniono zapraszając do wzięcia udziału w publikacji „Sukces jest Kobietą” (2018) oraz „100 inspirujących Polek na 100-lecie odzyskania niepodległości”.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży oraz obsługi klienta, coachingu biznesowego, coachingu on the job, motywacji, asertywności, komunikacji, wypalenia zawodowego, metod radzenia sobie ze stresem.

Jako akredytowany coach prowadzi również sesje coachingowe indywidualne oraz zespołowe. Specjalizuje się w coachingu biznesowym i coachingu kariery.

Praca i kontakt z ludźmi jest dla niej niezwykłą przyjemnością, inspiracją, a czasem wyzwaniem.










więcej


Cezary Kacprzak

Cezary Kacprzak

Od ponad 13 lat pomaga ludziom wykorzystywać oraz udoskonalać ich talenty.
Coach i trener biznesu.







więcej

Cezary Kacprzak

Od ponad 13 lat pomaga ludziom wykorzystywać oraz udoskonalać ich talenty. Przepracował z grupami już blisko 15 000 godzin, a z klientem indywidualnym ponad 5000. Wierzy w filozofię życia opartą na mastery approach i na niej opera swoje podejście zarówno w praktyce trenerskiej jak i coachingowej. Sam również się nieustannie rozwija. Studia magisterskie ukończył na Uniwersytecie Łódzkim (filologia angielska). Tam się jego ścieżka rozwojowa nie skończyła jednak. Edukację kontynuował m.in. w Szkole Głównej Handlowej (dyplomacja) oraz Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie (life & business coaching, trener biznesy i rozwoju osobistego).
Pracuje w języku polski i angielskim.

Kompetencje, które rozwija u ludzi:

  • postawa lidera
  • kompetencje na poziomie managerskim
  • zarządzanie zespołem
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • techniki sprzedażowe
  • negocjacje
  • moderowane sesje problemowe
  • sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • gry szkoleniowe
  • rozwijanie kreatywności
  • techniki aktorskie: improwizacja, metoda Stanisławskiego, metoda Grotowskiego, metoda Brechta
  • komunikacja oraz budowanie relacji
  • emisja, stylistyka i higiena głosu
  • standardy oraz etyka korespondencji biznesowej
  • doradztwo w tworzeniu materiałów pisanych
  • tłumaczenia
  • matryce metodyczne w nauczaniu języków obcych
  • sztuki walki: sanshou, kickboxing, boks, tai chi, samoobrona dla kobiet

Z jego usług skorzystali m.in.: Optima Logistisc Group, Roche Polska, Bosch, Schneider Electric Polska Sp. z o.o., Samsung, Diersch&Schroder Group, Empik School, Learning Systems Poland S.A., Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Carrefour, Phillip Morris Polska Distribution Sp. z o.o., Bayer Polska Sp. z o.o., TVP Kultura, TVP 2, TVN, Master Film, Toya Studios, Gi Group, ORKE, Pollan s.c., Sienkiewicz MAT-BUD sp. z o.o., Poziomka – Przedszkole niepubliczne, KidZone Group sp. z o.o., Polski Instytut Rozwoju Marki, Take Action sp. z o.o., Red Tiger, MUDO Music Documentaries i inni. Wśród klientów swoją pracą coachingową wspomógł m.in.: prawników, sędziów, żołnierzy, aktorów, reżyserów, muzyków, malarzy, wykładowców akademickich, psychologów, pedagogów, pracowników HR, coachów, lektorów językowych, techników, menadżerów wyższego szczebla


Paweł Jurkojć

Paweł Jurkojć

Od ponad 8 lat czynny handlowiec, posiada doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej w sektorach B2B oraz B2C.







więcej

Paweł Jurkojć

Od ponad 8 lat czynny handlowiec,  posiada doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej w sektorach B2B oraz B2C.

Nabytą wiedzę i umiejętności przekazuje podczas szkoleń dla takich firm jak: Metrohouse, Polskie Koleje Państwowe SA , Allianz Polska, Cyfrowy Polsat , P.P.H.U ECO.

Wieloletni szkoleniowiec, który duży nacisk kładzie na emisje głosu, technikę sprzedaży i prowadzenie rozmowy, a także na indywidualność handlowca.

Oprócz teorii prowadzi ćwiczenia z emisji głosu, sztuki mowy ciała i wystąpień publicznych.

Aktor amator w teatrze ,, Ok” .

Specjalista w sprawie odzyskiwania należności na każdym etapie egzekucji. ( postępowanie przed egzekucyjne, postępowanie sadowe).

Prowadzi szkolenia dla małych i średnich przedsiębiorstw z zakresu szkoleń wstępnych, okresowych i z zakresu pierwszej pomocy. Specjalizuje się w zakresie szkoleń BHP dla administracji biurowej i kadry managerskiej.

Kompetencje, które rozwija u ludzi:

  • Technika rozmowy telefonicznej
  • telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • techniki sprzedażowe
  • sztuka negocjacji w odzyskiwaniu należności
  • rodzaje egzekucyjni sądowej
  • szkolenia BHP dla firm
  • szkolenia z pierwszej pomocy
  • rozwijanie kreatywności
  • techniki aktorskie
  • emisja, stylistyka i higiena głosu


Piotr Lis

Piotr Lis

Absolwent teologii, filozofii oraz finansów. Od 2004 roku nieprzerwanie
związany ze sprzedażą. Emerytowany bokser.







więcej

Piotr Lis

Absolwent teologii, filozofii oraz finansów. Od 2004 roku nieprzerwanie
związany ze sprzedażą. Emerytowany bokser. W pracy trenerskiej
wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte we współpracy z MSP,
międzynarodowymi korporacjami i ringu. Zajęcia prowadzi w ciągłej interakcji z kursantami
wykorzystując do tego nowe technologie.
Specjalizuje się w pracy z obiekcjami, realizacją celów sprzedażowych, biznesowych i
osobistych. Autor szkoleń: „Co ja widzę? Co Ty widzisz?”, „Dlaczego się spotykamy?”,
„Porozmawiajmy o tym” i wielu innych cegiełek sprzedaży.
Podnosi biznes na wyższy poziom planując działania krótko, średnio i długoterminowe
identyfikując potrzeby, dobierając odpowiednie narzędzia do ich zaspokojenia.