Trening pracownika pod okiem przełożonego! Jak przygotować i poprowadzić szkolenie, żeby przyniosło oczekiwane efekty, jak znaleźć słabe strony naszego podwładnego, jak nad nimi pracować, jak dawać konstruktywną informację zwrotną, dużo praktykujemy!

Cel szkolenia:

  • Nabycie umiejętności przygotowania i poprowadzenia efektywnego szkolenia,
  • Nabycie umiejętności prawidłowej komunikacji z uczestnikami szkoleń,
  • Nabycie umiejętności pracy z podwładnym, która przełoży się na jego efektywność,
  • Nabycie umiejętności diagnozowania i wybrania obszaru do rozwoju u pracownika,
  • Nabycie umiejętności konstruowania i przekazywania prawidłowej informacji zwrotnej pracownikowi
kaya trmannda yardm eli uzatmak&yardmlamak

Zgłoszenie chęci udziału:

Imię i nazwisko*
Adres email*
Numer telefonu*
Temat szkolenia*

Program szkolenia:

Grupa i procesy grupowe

  • Grupa – czym jest, jak działa, fazy rozwoju
  • Procesy grupowe
  • Postawa szkolącego a procesy grupowe

Przygotowywanie szkolenia

  • Narzędzia diagnostyczne do przygotowania szkolenia
  • Tworzymy projekt szkoleniowy

Pracujemy z grupą!

  • Komunikacja na linii trener – osoby szkolone
  • Modele pracy w szkoleniach
  • Metody prowadzenia szkoleń

Szkolenia on the job

  • Czym jest praca on the job, a czym nie jest
  • Przygotowanie do pracy on the job
  • Wybór obszaru do rozwoju u pracownika
  • Pracujemy wspólnie on the job!

Informacja zwrotna

  • Czym jest i w jakim celu ją przekazujemy, waga informacji zwrotnej
  • Modele informacji zwrotnej

Ocena efektywności szkolenia

  • Co wpływa na efektywność szkolenia
  • Mierzenie efektywności szkolenia

Podsumowanie, wnioski

 

Forma szkolenia: wykłady, warsztaty, ćwiczenia, praca z kamerą 

Czas trwania: 16 godzin

 

Grupa docelowa:

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób pracujących na stanowiskach kierowniczych,
  • managerów,
  • szkoleniowców
  • i wszystkich innych, którzy chcą rozwijać swoich podwładnych poprzez szkolenia i trening on the job.

W trakcie szkolenia stosujemy wiele ćwiczeń i praktyki w stosowaniu treningu on the job. 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Większa efektywność pracy
  • Poprawa wizerunku Firmy w oczach klienta
  • Poprawa relacji z klientami
  • Lepsze radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  • Większa odporność na stres
  • Zwiększenie komfortu pracy

Korzystając ze szkolenia otrzymasz:

  • komplet materiałów szkoleniowych
  • lunch
  • dostęp do całodziennego bufetu kawowego
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • gwarancję indywidualnych konsultacji z trenerem przez 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (telefonicznych i mailowych)

Metody szkolenia:

Trenerzy przekazują wiedzę teoretyczną angażując uczestników szkolenia do aktywnego udziału w szkoleniu

Trenerzy angażują uczestników szkolenia do przećwiczenia poznawanych umiejętności poprzez specjalnie przygotowane zestawy zadań, kreatywnych ćwiczeń i innych aktywności

Trenerzy aktywizują grupę w celu wspólnego poszukiwania nowych pomysłów, kreatywnych rozwiązań, nowych dróg.

Trenerzy stosując to narzędzie umożliwiają uczestnikom szkolenia spojrzenie na tematykę szkolenia z innej perspektywy, kreatywnie wpływając na przyswajanie nowej wiedzy.

Dyskusja jest dla uczestników szkolenia źródłem wymiany doświadczeń, możliwością podzielenia się swoją wiedzą z innymi oraz spojrzenia na problem z innej perspektywy.

Dzięki ćwiczeniom z użyciem kamery, uczestnicy szkolenia mają możliwość dostrzeżenia swoich obszarów do poprawy i aktywnego ich przepracowania.