Zrozumienie i odpowiednie reagowanie na potrzeby klientów ze szczególnymi potrzebami jest kluczowe dla budowania długotrwałych relacji i zapewnienia wysokiej jakości obsługi. Nasze szkolenie wyposaży uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi tej grupy klientów.
Cel Szkolenia
Program szkolenia ma na celu przygotowanie uczestników do profesjonalnej obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami, wyposażenie ich w narzędzia i techniki niezbędne do budowania pozytywnych relacji i zapewnienia wysokiej jakości obsługi.
Podczas szkolenia koncentrujemy się szczególnie na nabyciu kluczowych umiejętności, których efektami są:
Zwiększenie świadomości i empatii wobec klientów ze szczególnymi potrzebami.
Umiejętność dostosowywania formy i stylu komunikacji do indywidualnych potrzeb klientów.
Podnoszenie standardów obsługi poprzez wprowadzenie najlepszych praktyk i procedur.
Tworzenie trwałych i pozytywnych relacji z klientami poprzez zrozumienie i odpowiednie reagowanie na ich potrzeby.
Poprawa jakości obsługi, co prowadzi do większej satysfakcji i lojalności klientów.
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i odpowiedniego reagowania na wyzwania.
Informacje Dodatkowe
Czas trwania szkolenia:
W wersji minimum: 1 dzień szkoleniowy (6 h) z przerwami,
W wersji standard: 2 dni szkoleniowe (12 h) z przerwami.
Oferta premium: Szkolenia dla pracowników oraz opracowanie i wdrożenie Strategii Inkluzyjnego Miejsca Pracy w danym podmiocie.
Metody Szkoleniowe
Angażujące wykłady
Trenerzy przekazują wiedzę teoretyczną angażując uczestników szkolenia do aktywnego udziału w szkoleniu.
Warsztaty i ćwiczenia
Trenerzy angażują uczestników szkolenia do przećwiczenia poznawanych umiejętności poprzez specjalnie przygotowane zestawy zadań, kreatywnych ćwiczeń i innych aktywności.
Burze mózgów
Trenerzy aktywizują grupę w celu wspólnego poszukiwania nowych pomysłów, kreatywnych rozwiązań, nowych dróg.
Gry szkoleniowe
Trenerzy stosując to narzędzie umożliwiają uczestnikom szkolenia spojrzenie na tematykę szkolenia z innej perspektywy, kreatywnie wpływając na przyswajanie nowej wiedzy.
Dyskusja moderowana
Dyskusja jest dla uczestników szkolenia źródłem wymiany doświadczeń, możliwością podzielenia się swoją wiedzą z innymi oraz spojrzenia na problem z innej perspektywy.
Praca z kamerą
Dzięki ćwiczeniom z użyciem kamery, uczestnicy szkolenia mają możliwość dostrzeżenia swoich obszarów do poprawy i aktywnego ich przepracowania.
Program Szkolenia
Dzień 1
I
Moduł 1
Obecna wiedza uczestników na temat niepełnosprawności