REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH

§1. Postanowienia ogólne.
  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa warunki świadczenia Szkoleń w trybie Stacjonarnym, Szkoleń w trybie Zdalnym, warunki zawierania Umów Szkoleniowych, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Dostawcą Usługi Usług Szkoleniowych jest Coach360 Aneta Chmielewska-Gładek z siedzibą w Otwocku 05-400, ul. Grunwaldzka 71, wpisana w CEIDG pod numerem NIP 532 157 53 91

§2. Definicje.
  1. Dzień szkoleniowy – maksymalnie 8 h szkoleniowych z parametrami, jak poniżej: 1) Dla szkoleń stacjonarnych: a. 1 godzina szkoleniowa to 45 minut zegarowych; b. 1 dzień szkoleniowy trwa nie dłużej niż 8 godzin lekcyjnych; c. 1 dzień szkoleniowy zawiera co najmniej 2 przerwy 15 minutową i jedną przerwę (od 30 do 45 minut); 2) Dla Szkoleń Zdalnych: a. 1 godzina szkoleniowa to 45 minut zegarowych; b. 1 dzień szkoleniowy trwa nie dłużej niż 8 godzin lekcyjnych; c. 1 dzień szkoleniowy zawiera co najmniej 2 przerwy 15 minutową i jedną przerwę (od 30 do 45 minut);
  2. Konsument – Zamawiający, który zawiera umowę o świadczenie Usług Szkoleniowych będący osobą fizyczną bądź prowadzący działalność gospodarczą.
  3. Materiały szkoleniowe – autorskie materiały wspomagające proces szkolenia, rozumiane jako instrukcje, pliki pdf, podręczniki, ćwiczenia slajdy, nośniki elektroniczne przekazane przez Dostawcę Usługi Uczestnikom.
  4. Szkolenia – forma kształcenia przeprowadzana w formie stacjonarnej, zdalnej, hybrydowej.
  5. Szkolenia w trybie hybrydowym – mieszana forma szkoleń oparta na szkoleniach stacjonarnych z możliwością uczestniczenia w nich w formie zdalnej za pomocą komputera i dostępu do stałego łącza internetowego. Czas trwania szkoleń w trybie hybrydowym odpowiadania parametrom szkoleń w trybie stacjonarnym .
  6. Szkolenia w trybie stacjonarnym – tradycyjna forma szkolenia polegająca na bezpośrednim uczestnictwie Uczestników w szkoleniu, odbywających się w wyznaczonym miejscu.
  7. Szkolenia w trybie zdalnym – szkolenia prowadzone przez osobę wskazaną przez Dostawcę Usługi w czasie rzeczywistymi i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem platformy wideokonferencyjnej która umożliwia komunikację głosową oraz wideo z Uczestnikami przebywających w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym łączem internetowym.
  8. Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna biorąca udział w Szkoleniu. Uczestnikiem może być osoba wyznaczona przez Zamawiającego do wzięcia udziału w Szkoleniu.
  9. Umowa Szkoleniowa (Umowa) – umowa cywilnoprawna, której przedmiotem jest wykonanie zamówionego Szkolenia.
  10. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, kierująca Uczestnika do udziału w Szkoleniu.
  11. Dostawca Usługi – Coach360 Aneta Chmielewska-Gładek, NIP 5321575391

§3. Warunki zawierania Umowy.
  1. Umowa Szkoleniowa zostaje zawarta na podstawie zaakceptowanej ustnie lub pisemnie oferty przez Zamawiającego;
  2. Dostawcy Usługi za przeprowadzenie Szkolenia przysługuje wynagrodzenie zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego ofertą;
  3. Wynagrodzenie za Szkolenie nie obejmuje zakwaterowania i kosztów dojazdu Uczestnika na Szkolenie, chyba że Strony uzgodniły to między sobą inaczej;
  4. Wynagrodzenie za Szkolenie Zamawiający powinien uregulować w sposób przewidziany Umową, a jeśli nie zostało to tam określone, to w następujący sposób: a. pełnoletnie osoby fizyczne, przed Szkoleniem – poprzez płatność na wskazany numer konta; b. osoby prawne, po Szkoleniu – przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury;
  5. Faktury za Szkolenie będą przesyłane w wersji papierowej lub elektronicznej

§4. Zobowiązania Stron.
  1. Do obowiązków Dostawcy Usługi należy: a. przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego zamówionego Szkolenia w zakresie i na zasadach określonych w Umowie b. zapewnienie wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do przeprowadzenia Szkoleń; c. przygotowanie programu oraz harmonogramu Szkolenia; d. w przypadku Szkoleń w trybie Stacjonarnym - zapewnienie pomieszczeń w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Szkolenia, chyba że Strony umówią się inaczej. Zapewnienie pomieszczeń oznacza przygotowanie przestrzeni dla każdego Uczestnika, dostępu do odpowiedniego oświetlenia oraz zachowanie odpowiedniej temperatury i wymiany powietrza. Uczestnik ma stały dostęp do zaplecza sanitarnego. e. w przypadku Szkoleń w trybie Zdalnym - przekazanie pocztą elektroniczną (na wskazany przez Zamawiającego adres mailowy) informacji dotyczących realizacji Szkolenia, m.in. link do platformy, datę i czas realizacji usługi, wymagania techniczne) oraz zapewnienie transmisji Szkolenia za pomocą dedykowanej platformy, przy jednoczesnym spełnieniu wymogów technicznych ze strony Uczestnika. f. dostarczenia każdemu Uczestnikowi materiałów szkoleniowych, w formie elektronicznej lub w formie drukowanej w zależności od rodzaju Szkolenia; g. przeprowadzenie oceny Szkolenia pod kątem: osiągnięcia zakładanych celów, doboru materiału i metod szkoleniowych, organizacji zaplecza i procesu szkoleniowego oraz pracy trenera/wykładowcy. Ocena jest prowadzona w postaci ankiety. Każdy Uczestnik ma prawo wglądu do swojej oceny oraz ogólnej oceny Szkolenia, w którym uczestniczył;
h. wystawienia Uczestnikowi (pod warunkiem faktycznego udziału w zajęciach) imiennego certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w Szkoleniu oraz zdobyte kwalifikacje. W przypadku Szkoleń w trybie Zdalnym uczestnictwo będzie potwierdzane poprzez rejestrację na platformie szkoleniowej. Certyfikat będzie przekazywany w formie PDF, wysyłany na mailowy adres podany przez Zamawiającego lub w formie papierowej przekazany bezpośrednio po szkoleniu lub w inny sposób uzgodniony przez Strony.
  2. Uczestnik Szkolenia zobowiązuje się: a. uczestniczyć w Szkoleniu, przestrzegając punktualności i stosując się do poleceń Dostawcy Usługi i prowadzącego Szkolenie; b. w przypadku Szkoleń w trybie Zdalnym połączyć się według udostępnionej instrukcji logowania do platformy szkoleniowej w określonym w czasie c. o ewentualnych problemach technicznych uczestnik jest zobowiązany poinformować Dostawcę Usługi mailowo lub telefonicznie; zgłoszenia są przyjmowane pod adresem: aneta.chmielewska@coach360.pl d. zabezpieczyć swoje dane do logowania związane z dostępem do szkoleń przed udostępnieniem ich osobom trzecim;
 e. zapłacić Dostawcy Usługi za Szkolenie f. Zamawiający będący osobą prawną w razie rezygnacji ze Szkolenia w terminie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni roboczych przed rozpoczęciem Szkolenia zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 50% ceny Szkolenia. W przypadku nie zgłoszenia rezygnacji lub zgłoszenia w terminie
krótszym niż 2 (słownie: dwa) dni robocze Zamawiający zobowiązany jest
pokryć całość kosztów Szkolenia. Dostawca Usługi może zwolnić z tego obowiązku, jeżeli Zamawiający wykaże działanie siły wyższej.
  3. W przypadku zaistnienia przyczyn losowych, niezależnych od dostawcy usługi lub Zamawiającego skutkujących niemożliwością realizacji usługi (m. in. choroba, awaria sprzętu, etc.), dostawca usługi zastrzega sobie prawo zmiany uprzednio potwierdzonego terminu realizacji w/w usług, co zostanie uzgodnione pomiędzy stronami. Informacje o ewentualnych zmianach będą uzgadnianie telefonicznie, mailowo lub osobiście.
  4. W przypadkach wskazanych powyżej Zamawiający może zrezygnować z udziału w Szkoleniu bez obowiązku zapłaty kwoty odpowiadającej całkowitemu kosztowi Szkolenia. O swojej rezygnacji z powodów wskazanych powyżej Zamawiający zobowiązany jest poinformować Dostawcę Usługi nie później niż 1 (słownie: jeden) dzień od momentu otrzymania od Dostawcy Usługi informacji o zmianie terminu, czy też miejsca Szkolenia.

  5. Dostawca Usługi nie odpowiada za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie Szkolenia w trybie Zdalnym lub Hybrydowym, jeśli takie było spowodowane problemami technicznymi po stronie Zamawiającego.


§5
. Zasady obowiązujące przy realizacji szkoleń zdalnych.
  1. 
Uczestnik szkolenia w trybie zdalnym zobowiązany jest do zalogowania się do platformy szkoleniowej za pomocą przeglądarki internetowej lub dedykowanej aplikacji.

  2. Uczestnik przed szkoleniem otrzymuje dostęp do szkolenia w wiadomości e-mail. Dostawca usługi przekazuje uczestnikowi link do szkolenia zdalnego wraz z hasłami/kodami dostępowymi. Przekazany link do szkolenia jest jednorazowy i będzie aktywny tylko w czasie realizacji szkolenia zdalnego.

  3. Uczestnik szkolenia dołącza do szkolenia na platformie szkoleniowej wpisując jako nazwę użytkownika swoje pełne imię i nazwisko, tak by trener mógł zweryfikować jego tożsamość. Osoby, których nazwisk trener nie ma na liście obecności, nie zostaną dopuszczone do udziału w szkoleniu.

  4. Uczestnik może podłączyć się do szkolenia tylko z jednego urządzenia jednocześnie.

  5. Dostawca Usługi zapewnia opiekę techniczną dla uczestnika szkolenia na 15 minut przed rozpoczęciem każdego spotkania szkoleniowego.

  6. Platformy wykorzystywane przez Dostawcę Usługi dostarczają pełny zakres funkcjonalności konieczny do przeprowadzenia efektywnych szkoleń w trybie zdalnym.
  7. Platformy wykorzystywane przez Dostawcę Usługi spełniają zasady ustawy o dostępności cyfrowej, pozwalają na korzystanie ze szkoleń we wersji stacjonarnej (komputer stacjonarny z dostępem do sieci Internet) lub wersji mobilnej (urządzenia mobilne z dostępem do sieci Internetowej).

  8. Dostawca Usługi dba o kontrolę dostępu do sesji szkoleniowych przez prowadzenie polityki bezpieczeństwa (dostępy ograniczone czasowo, hasła bezpieczeństwa).

  9. Środowiska zabezpieczone są przed dostępem osób postronnych, a dane pozostawione przez uczestników szkoleń usuwane po zakończeniu szkolenia.

  10. Dostawca Usługi zastrzega sobie prawo do nagrania całego szkolenia lub jego fragmentów (w tym zrzutów ekranów) na potrzeby udokumentowania realizacji szkolenia (w tym potwierdzenia obecności uczestników) w szczególności w przypadku realizacji usług dofinansowanych ze środków publicznych. W przypadku nagrywania szkolenia Dostawca Usługi informuje o tym fakcie trenera oraz uczestników szkolenia. Wykonane nagrania szkoleń zdalnych ani żadne ich fragmenty nie będą publikowane ani rozpowszechniane. Dostawca Usługi dołoży wszelkich starań aby zabezpieczyć nagrania i ich fragmenty przed niekontrolowanym dostępem osób nieupoważnionych. Zabezpieczone nagrania zostaną usunięte najpóźniej po upływie 10 lat od momentu ich nagrania (ze względu na okres przechowywania dokumentacji szkoleń finansowanych ze środków publicznych).

  11. Kwestie przetwarzania wizerunku uczestników szkoleń zdalnych związanych z wykorzystaniem platform wideokonferencyjnych określa Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych.

  12. Dostawca Usługi zastrzega sobie prawo do monitoringu szkolenia zdalnego poprzez podłączenie się do szkolenia przez uprawnionego pracownika.

  13. Dostawca Usługi dołoży wszelkich starań aby szkolenie zdalne przebiegło bez zakłóceń i było odpowiednio zabezpieczone przed osobami trzecimi.
  14. Dostawca Usługi zastrzega sobie prawo do blokowania mikrofonu Uczestnika w przypadku odbiegającego od przyjętych norm zachowania Uczestnika.

§6. 
Postępowanie reklamacyjne.
  1. 
Każdy Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących realizacji Szkoleń w terminie czternastu dni roboczych od daty zakończenia Szkolenia.

  2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym na adres Dostawcy Usługi wskazany w niniejszym regulaminie § 1 pkt.2. lub drogą mailową.

  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: a. nazwę/imię i nazwisko Zamawiającego;
 b. adres siedziby/zamieszkania Zamawiającego;
 c. przedmiot reklamacji (nazwa Usługi, termin i miejsce realizacji itp.);
 d. uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji; 
e. oczekiwania Zamawiającego wobec Dostawcy Usługi.
  4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w ciągu trzydziestu dni
roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Dostawcę Usługi zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.

  5. Dostawca Usługi zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w § 6 pkt 1.


§7. 
Majątkowe Prawa Autorskie.
  1. 
Dostarczane Uczestnikom materiały szkoleniowe przechodzą na ich własność z chwilą ich przekazania
  2. Przeniesienie własności egzemplarza materiałów szkoleniowych nie powoduje przejścia autorskich praw majątkowych do materiałów szkoleniowych.

  3. Treść materiałów szkoleniowych jest chroniona prawami autorskimi (Ustawa z dn.04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904 z póź. Zm.)), a ich reprodukowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, tłumaczenie na języki obce lub jakakolwiek dystrybucja jest zabroniona.

  4. Wszelkie materiały powstałe w trakcie Szkolenia i upublicznione przez Dostawcę Usługi można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów.

  5. Materiały szkoleniowe są wykorzystywane w sposób respektujący prawa autorskie osób trzecich i zawierają odwołanie do źródła i autora przywoływanych treści.

  6. Reprodukowanie, rozpowszechnianie w Internecie (w tym przekazywanie nadanego dostępu do platformy dla szkoleń zdalnych osobom trzecim), kopiowanie, nagrywanie, powielanie fragmentów i całości merytoryki Szkoleń, tłumaczenie na języki obce lub jakakolwiek inna forma korzystania z materiałów edukacyjnych, wykraczające poza cel edukacyjny, jest zabroniona.
 Dostawca Usługi ma prawo naliczyć Zamawiającemu karę umowną w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) za każde naruszenie któregokolwiek z elementów w/w zakazu.

§8. Odpowiedzialność i prawo odstąpienia.
  1. 
Zamawiający będący Konsumentem ma możliwość odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi co do Szkoleń już rozpoczętych, za zgodą Konsumenta udzieloną przed upływem 14 dniowego terminu.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w dowolnej formie, w szczególności w drodze pisemnej na adres siedziby Dostawcy Usługi lub na adres e-mail: aneta.chmielewska@coach360.pl.
  3. W przypadku odwołania Szkolenia, Dostawca Usługi zaproponuje Uczestnikom inny termin Szkolenia. Konsument jest uprawniony do otrzymania zwrotu wpłaconych wcześniej środków pieniężnych za Szkolenie.

  4. Dostawca Usługi nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, usterki, nieścisłości lub nieprawidłowości w dostarczonych materiałach szkoleniowych ani za jakiekolwiek szkody wynikłe w następstwie wykonanych Szkoleń.

  5. Dostawca Usługi nie ponosi odpowiedzialności:
 a. za wystąpienie po stronie Uczestnika szkód spowodowanych korzystaniem lub brakiem możliwości korzystania ze Szkoleń;
 b. za utrudnienia w pracy lub niemożności pracy z materiałem edukacyjnym z powodu braku transmisji lub nieprawidłowej transmisji, wynikających z przyczyn niezależnych od Dostawcy Usługi;
 c. w przypadku Szkoleń w trybie Zdalnym za nieprawidłowe przygotowanie urządzeń technicznych (komputer, laptop, tablet, telefon, smartphone); d. za awarie urządzeń i systemów wspomagających urządzenia Uczestnika
oraz błędne ich przygotowanie oraz konfigurowanie;
 e. za nagłe przerwanie Szkolenia Zdalnego z winy dostawcy narzędzia do Platformy Szkoleniowej.
 f. za udostępnianie treści na koncie uczestnika osobom trzecim;

  6. Odpowiedzialność Dostawcy Usługi wobec Zamawiającego z wszystkich tytułów w szczególności w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Szkolenia, jak również z przepisów prawa, jest ograniczona do wysokości wynagrodzenia za szkolenie, którego dotyczy szkoda. Odpowiedzialność Dostawcy Usługi za szkodę Zamawiającego w postaci utraconych korzyści oraz z tytułu rękojmi jest wyłączona.

  7. W sprawach nieregulowanych zapisami niniejszego regulaminu mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. Strony poddają wszelkie spory wynikłe lub mogące wyniknąć z tytułu organizacji szkoleń wg zapisów regulaminu pod jurysdykcję sądów polskich.


§9
. Postanowienia końcowe.
  1. 
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Dostawcy Usługi i zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.

  2. Dostawca Usługi zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania go na stronie internetowej Dostawcy Usługi.