Asertywność

Jak odmówić szefowi, kiedy kolejny raz sugeruje pracę w nadgodzinach? Jak zareagować na krytykę ze strony innych? Jak poprosić o pomoc? Jak czuć się dobrze wyrażając swoje prawdziwe emocje i nie musieć ich ukrywać? Na te i na wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź na naszym szkoleniu. To wszystko przy pysznych przekąskach i napojach!

Zapisz się już teraz!

Cel szkolenia:

 
  • Ukształtowanie i wypracowanie postawy asertywnej w kontakcie z innymi.
  • Nabycie umiejętności wyrażania swojego zdania, konstruktywnej krytyki i reakcji na nią, wyznaczania granic, odmawiania w sposób komfortowy dla obu stron.
  • Wypracowanie i przećwiczenie schematów reagowania w różnych sytuacjach wymagających asertywnej postawy.
 

Korzyści ze szkolenia:

 

- nabycie umiejętności reagowania na krytykę, agresję

- rozwinięcie umiejętności budowania konstruktywnych komunikatów odmowy, krytyki, informacji zwrotnej

- rozwinięcie poczucia pewności siebie, własnej wartości

- możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w bardzo szerokim zakresie w życiu zarówno prywatnym, jak i zawodowym

 

 

Grupa docelowa:

  • Dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w zakresie asertywności i nauczyć się bycia asertywnym zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym

 

Program szkolenia

 
  • Asertywność

  • Czym jest asertywność
  • W czym asertywność może nam pomóc
  • Twoje prawa
  • Test asertywności
  • Kształtowanie swojej asertywności
  • Asertywność w praktyce

  • Wyrażanie uczuć
  • Komunikat „JA”
  • Odmawianie
  • Radzenie sobie z krytyką
  • Przyjmowanie komplementów
  •  Percepcja

  • Spostrzeganie – czym jest i jego rola
  • Komunikacja i ujawnianie „Ja”
  • Okno Johari
  • Kwadrat von Thuna
  • Podsumowanie

  • Wnioski i dyskusja
   

Forma szkolenia: wykłady, warsztaty, ćwiczenia

 

Czas trwania: 8h

 

Korzystając ze szkolenia otrzymasz:

 

√ komplet materiałów szkoleniowych

√ lunch

√ dostęp do całodziennego bufetu kawowego

√ imienny certyfikat ukończenia szkolenia

√ gwarancję indywidualnych konsultacji z trenerem przez 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (telefonicznych i mailowych)

 

Metody szkolenia:

 

Wykład angażujący uczestników szkolenia

Trenerzy przekazują wiedzę teoretyczną angażując uczestników szkolenia do aktywnego udziału w szkoleniu

 

Warsztaty i ćwiczenia

Trenerzy angażują uczestników szkolenia do przećwiczenia poznawanych umiejętności poprzez specjalnie przygotowane zestawy zadań, kreatywnych ćwiczeń i innych aktywności

 

Burze mózgów

Trenerzy aktywizują grupę w celu wspólnego poszukiwania nowych pomysłów, kreatywnych rozwiązań, nowych dróg

 

Dyskusja moderowana

Dyskusja jest dla uczestników szkolenia źródłem wymiany doświadczeń, możliwością podzielenia się swoją wiedzą z innymi oraz spojrzenia na problem z innej perspektywy